Assistent Teamleider Servicebureau

HBO | 32 - 36 uur per week | Reageren kan t/m 24 april

Assistent Teamleider Servicebureau

De functie van assistent teamleider Servicebureau is een nieuwe functie binnen Lifelines. Als assistent teamleider Servicebureau ben je samen met de teamleider verantwoordelijk voor het contact met de deelnemers en het deelnemersbehoud.

Binnen het takenpakket heeft er een verdeling plaatsgevonden waarbij de assistent teamleider Servicebureau als primair aandachtsgebied de aanvullende studies heeft. Dit zijn activiteiten met een projectmatig karakter. Kennis van projectmatig werken is hiervoor noodzakelijk. Je hebt een hands-on mentaliteit, je ziet snel wanneer iets beter kan en gezamenlijk met je collega’s of in je eentje pak jij dit aan. Bovenal krijg je energie van het werken met mensen en het bereiken van je doelen. Waar nodig werk je zelf ook mee aan alle andere voorkomende werkzaamheden in het Servicebureau.

Kerntaken

  • Je bent binnen het Servicebureau het aanspreekpunt voor projectactiviteiten van aanvullende studies, waarin je deze aanvullende studies beoordeelt, coördineert en daarin ook bijspringt. Je zorgt voor een juiste uitvoering en registratie van werkprocessen.
  • Bij afwezigheid van de teamleider hou je de interne- en externe serviceverlening op peil en werk je toe naar een situatie waarin je de teamleider volledig zou kunnen vervangen.
  • Je draagt bij aan de basisactiviteiten in het Servicebureau, zoals het voeren van telefoongesprekken met deelnemers, het verstekken van informatie en het maken van afspraken.

Werkomgeving

Lifelines: Blijven delen en verzamelen voor meer gezonde jaren
Sinds 2006 bouwen we een alsmaar groeiende, unieke schat van data van 167.000 vrijwillige deelnemers in Noord-Nederland. Elke vijf jaar laten zij zich meten, wegen, staan ze bloed en urine af en vullen ze vragenlijsten in over de meest uiteenlopende onderwerpen. De data die we hiermee verzamelen, delen we graag met onderzoekers die hiermee ontdekkingen kunnen doen over hoe we gezonder oud kunnen worden.

Tevreden deelnemers via het Servicebureau
Onze deelnemers zijn van het grootste belang en we zijn ze dankbaar voor hun bijdrage. Daarom is het belangrijk dat we positief contact met hen hebben en ze aan ons binden. Voor deze én toekomstige onderzoekrondes. Het Servicebureau van Lifelines is het aanspreekpunt voor deelnemers. Het contact met de deelnemers is telefonisch, per mail of via de chat. Het servicebureau behandelt alle vragen van deelnemers, ze plannen de deelnemers in voor een bezoek en zijn verantwoordelijk voor het toesturen van informatie aan de deelnemers. Wij hechten een grote waarde aan deelnemerstevredenheid. We willen namelijk graag dat ze de komende jaren nog steeds met vertrouwen en een goed gevoel meedoen aan Lifelines. Het Servicebureau wordt aangestuurd door de teamleider Servicebureau. Vanwege de vele werkzaamheden zoeken wij ondersteuning voor de teamleider van het Servicebureau, zodat de activiteiten die vanuit projecten van haar gevraagd worden, overgedragen kunnen worden aan de assistent teamleider Servicebureau. De kandidaat zal de potentie moeten aantonen om op termijn door te groeien naar de functie van teamleider Servicebureau. Het maken van afdelingsjaarplannen, personele- en financiële verantwoordelijkheid behoren daar dan ook bij.

Wat vragen wij

  • Je hebt een afgeronde opleiding op HBO-niveau.
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt goede telefonische, communicatieve en coaching vaardigheden.
  • Je hebt ruime ervaring in het werken met een computer onder andere met Word, Excel en Outlook en het werken van meerdere computerprogramma’s naast elkaar.
  • Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende niveaus en laat je je niet snel van de wijs brengen.
  • Je bent oplossingsgericht en flexibel.
  • Je kunt met energie en enthousiasme anderen motiveren, vertrouwen geven en ondersteunen in hun persoonlijke ontwikkeling.
  • Je weet snel wat er speelt binnen Lifelines, neemt graag het initiatief en kunt als verbinder zaken voor elkaar krijgen en de juiste middelen inzetten voor veranderprocessen.
  • Je bewaart de rust als de druk hoog is en kunt ook dan prioriteiten stellen en de juiste beslissingen nemen.

Als je plezier, afwisseling en dynamiek belangrijk vindt, dan ga je in deze functie zeker je weg vinden. Je gaat deel uitmaken van een enthousiast team met korte lijntjes naar je collega’s die werkzaam zijn in andere teams.

Het UMCG voert een preventief Hepatitis B beleid. Indien vereist voor de functie kan het UMCG de vaccinatie verzorgen.

Voor bepaalde beroepsgroepen wordt bij indiensttreding een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd.

Wat bieden wij?

Een prettige en uitdagende werkomgeving, waarin collega’s altijd bereid zijn elkaar te helpen en waar hard maar vooral ook samengewerkt wordt. Het betreft in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor de duur van 1 jaar, met uitzicht op een verlenging. Je salaris bedraagt maximaal € 3.787,- bruto per maand (schaal 8) afhankelijk van opleiding en ervaring en op basis van een fulltime dienstverband. Daarnaast biedt het UMCG 8% vakantietoeslag en 8,3% eindejaarsuitkering. De arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Universitair Medische Centra (CAO-UMC).

Voor vragen over de functie

Als je vragen hebt over de inhoud van de functie, vinden we het leuk om van je te horen. Neem gerust contact op met Ellis Maris, teamleider Servicebureau via 06 2565 0316.

Solliciteren kan via het digitale sollicitatieformulier via onderstaande knop, tot en met 24 april 2022.
Binnen een half uur na het verzenden van het digitale sollicitatieformulier wordt een ontvangstbevestiging gemaild met nadere informatie.

Solliciteren